Időtartam
10 alkalom
keddenként
(17.00-21.00)
Részvételi díj
165.000 Ft+Áfa
azaz bruttó 209.550 Ft, ami a képzés indulása előtt egy összegben fizetendő.
Csoportlétszám
min. 10 – max. 16 fő
A fenti létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.
Helyszín
Central Médiacsoport székháza
1037 Budapest, Montevideo u. 9.
A képzés tematikája
Aktuális trendek (2021 ősz/tél)
- Kiderítjük, hogyan „készül” a divat, kik mozgatják a háttérből a szálakat, mik az aktuális trendek, honnan tájékozódjunk róluk, és hogyan „olvassuk” őket.
- Ezen kívül átvesszük azt is, hogy mik az új és mik a szezonokon átívelő elemek, valamint, hogy mit látunk a kifutókon és mit az utcán.
Divattörténet
- A divat egy örökké forgó óriáskerék, bizonyos stílusok újra és újra felbukkannak. Érdemes ismerni az 50-es,60-as, 70-es, 80-as és 90-es évtizedek stílusjegyeit. Egy jó stylist ráadásul nem jön zavarba, ha egy reklámhoz, filmhez kell „korhű” ruhákat találnia vagy egy adott évtized stílusjegyeit kell adaptálnia a mai kor elvárásaihoz.
Színelmélet, anyagismeret
A jó megjelenéshez nélkülözhetetlen, hogy
- jól bánjunk a színekkel, így a képzés keretén belül egyben a színtanácsadás fortélyait is megtanulhatod!
- ismerjük a különféle anyagokat, azok nevét, karakterét, felhasználhatóságukat, kombinálhatóságukat.
Társszakmák szerepe
- Megismerkedünk a fodrász, a sminkes, a fotós,a modellügynökség, a képszerkesztő és a tördelő munkájával. Megtudjuk: ők mit várnak el egy stylisttól és te mit várhatsz el tőlük, hogyan dolgozzatok együtt a tökéletes eredmény érdekében.
Alaktípusok, alakformálás
Mindenkit izgat a különböző alaktípusokhoz illő öltözködés
- átvesszük a női tipikus alkatokat, az alap szabászati vonalakat, és mindezek ismeretében megtanuljuk a szemet becsapni, ha szükség van egy kis alakkorrekcióra.
Stílustanácsadás és stylist munka a gyakorlatban
A stylist megrendelésre dolgozik. Mit kell tudnod, ha…
- a megrendelőd magánszemély (civil vagy híres ember), hogyan kommunikálj vele, hogyan ismerheted meg a legjobban, hogyan fogadtathatod el az ötleteidet.
- a megrendelőd egy női lap, például a Nők Lapja, a Marie Claire vagy a Meglepetés magazin. Miben különbözik a lapok koncepciója, hogyan készülj címlapra, vagy divatanyagra.
- esetleg a megrendelőd a TV vagy egy reklámügynökség.
Az elmélet mit sem ér gyakorlat nélkül!
- Részt veszünk női magazinok fotózásán, illetve utolsó foglalkozásaink egyike a kiadó műtermében lesz, ahol a gyakorlatban is kipróbáljuk, amit addig tanultunk.
- Már a kurzus során meg kell oldanod olyan feladatokat, amiket a gyakorló stylist-oknak.
A képzés időtartama
összesen 10 alkalommal, keddenként (17.00 és 21.00 között)
A képzés a résztvevők gyakorlati zárómunkájának összeállításával zárul.
A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Tanúsítványt kapnak.
Képzésünket megfelelő számú jelentkező esetén, az aktuális járványhelyzettel kapcsolatos ajánlásokat és korlátozásokat betartva, a Central Médiacsoport budapesti székházában fogjuk megtartani. A pontos részleteket közvetlenül a tanfolyam indulását megelőzően tudjuk közzé tenni.
Nézd meg képgalériánkban, hogy korábbi kurzus résztvevőink milyen átalakuláson mentek keresztül a tanfolyam során! >>
KURZUSVEZETŐK
Benkő Judit
Diplomáját a Közgazdaság Tudományi Egyetemen szerezte, de első munkahelyén a Magyar Divat Intézetnél véglegesen elkötelezte magát a divat szakmával. Míg közgazdászként a piacot kutatta, a fogyasztói igények alakulását mérte, addig a különböző magazinoknál divatszerkesztőként és stylistként vállalt és vállal feladatokat a mai napig.
„A stylist munkája sokak számára egy a vágyott szakmák közül! Sokan hiszik azt, hogy nem több mint „fizetett shoppingolás”. Akik így gondolkodnak, azt hiszik, elég egyfajta veleszületett jó ízlés ehhez a munkához (ami való igaz, nélkülözhetetlen feltétel). Sok- sok művészeti alkotást kell tanulmányozni, sok- sok divatlapot átlapozni, divatházak munkáit figyelemmel kísérni, színdinamikát, anyagismeretet, divattörténetet tanulni, hogy a stylist tévedhetetlenül párosítson össze két ruhadarabot, kellékezzen fel egy öltözetet. Tudnia kell kommunikálni modellel, fotóssal, szerkesztővel, sminkessel, fodrásszal, és tudni kell koordinálni a munkájukat is.
Mi, akik magunk tapostuk ki az ösvényt, a magunk bőrén tanultunk meg sok mindent, nem a tapasztalatokat akarjuk megspórolni a jelentkezőknek! Ugyanakkor miért ne profitálhatnának mindabból, amit mi már tudunk, miért ne kezdhetnék egy magasabb szintről ezt a szakmát, hiszen a verseny egyre élesebb ezen a piacon is.”
Horkai Nóra
Az Iparművészet Egyetem Textil szakán végzett. Számos hazai Kötöttárugyár számára készített terveket, valamint dolgozott tervezőként a Magyar Divat Intézetnél is. Munkái szerepeltek magyar és külföldi szakvásárokon. Évek óta olyan magazinok stylistjaként dolgozik, mint például a Nők Lapja.
„Egyike vagyok azoknak a hazai tervezőknek, akik elsőként váltottak, és különböző magazinoknál a divatoldalak és címlapok fotózásánál vállaltak stylist feladatokat. Az elmúlt években dolgoztam még reklám- és játékfilmekben is, stylist-tanácsadóként magánszemélyek és cégek egyaránt foglalkoztattak. Arra különösen büszke vagyok, hogy a kiadónak megalakulása óta külsős munkatársa vagyok.”
VENDÉGELŐADÓINK
Simonovits Ildikó
Pirityi Éva
László Kriszta
Rózsa Erika
Vadász Mónika
Oszvald Lilla
Szekeres Zsuzsa
Zádrovich Alíz
JELENTKEZÉS
A képzésre olyan hölgyek és urak jelentkezését várjuk
akik profi szakemberek segítségével szeretnék fejleszteni stílusérzéküket,
akik nagy hangsúlyt fordítanak megjelenésükre, és figyelik a környezetükben lévők öltözködését,
akik érdeklődnek a divat iránt, és szívesen segítenének másoknak is saját stílusuk kialakításában,
akik szeretik a divatot és a divatos megjelenéssel kapcsolatos kihívásokat.
Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.
Kérjük, mellékeld fényképes önéletrajzodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.
Ha bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!
KURZUSRÉSZTVEVŐINK
mondták rólunk..
Azt vallom, hogy tanulni sohasem késő, de váltani, valami újba kezdeni nem mindig könnyű. Ez a tanfolyam egyedülálló lehetőség arra, hogy a stylist szakma elméleti és gyakorlati alapjait megadja annak, akit ebbe az irányba indulna el. Jó szívvel ajánlom annak is, aki a saját stílusérzékét szeretné fejleszteni!
Csókási LillaRégi álmom volt kilépni a vállalati világból, nagyon vonzott a stylist szakma. Hosszú-hosszú keresgélés, ismerősök és barátok kérdezgetése után iratkoztam be a Centrál Mediakadémia stylist képzésére. Utólag úgy gondolom, nem is dönthettem volna jobban!
De ha csak hobbi szinten érdekel mindez, a saját stílusod megtalálásában is nagy segítségedre lesz ez az iskola!
Huszka Ágnes