DIGITÁLIS MARKETING KÉPZÉS

marketinges szakembereknek és cégvezetőknek

Időtartam

2020. október 1. –

2020. december 3.

10 délelőtt (9.00-12.30)

Részvételi díj

320.000 Ft+Áfa

ami a képzés indulását megelőzően, egy összegben fizetendő.

Csoportlétszám

min. 8 – max. 10 fő

A létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.

Helyszín

ONLINE KURZUS

Élő interaktív előadások és workshopok online távoktatásban

A képzés főbb témakörei

Hatékony digitális jelenlét 2020-ban

Mi számít jó márkának a digitális térben? Milyen digitális marketingeszközöket és milyen szemlélettel érdemes használni ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban költsd el a marketing-büdzsédet? Hogyan, milyen trendek és adatok alapján tervezd meg, majd ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát, s hogyan értelmezd az ügynökség vagy partner ajánlatát?

s

Digitális ügyfélélmény és ügyfélút elemzés

A képzésen elhangzottak alapján újraértelmezheted céged online jelenlétét és a digitális térben rejlő kommunikációs lehetőségeket. Átvesszük, hogy milyen szempontok alapján kell a különböző online platformokon lévő jelenlétet megtervezni, milyen eszközök állnak rendelkezésre a kampányok mérésére (Google Analytics, Gemius, Adverticum, Facebook Ad manager, stb.) és hogyan kell az ingyenesen elérhető adatokat jól értelmezni.

Tartalomfogyasztási szokások és a tartalommarketing fontossága

Elmondjuk, milyen tartalomfogyasztási trendekkel szembesülünk ma, s miben változott a legtöbbet a user, a fogyasztó, a vásárló szempontrendszere. Megtudhatod, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, hogyan kommunikálj pl. a közösségi médián keresztül, s mikor lehet célravezető a natív hirdetés.

E-mail marketing és Webshop management

Világszerte évről-évre egyre nő az online webshopok forgalma és árbevétele. Mi a jó e-commerce titka és hogyan tudunk növekvő hatékonysággal üzemeltetni különböző profilú webshopokat? Megmutatjuk. Ahogyan azt is, hogy mit érdemes tudni a b2c e-mail marketingről, hiszen ez az a terület, ami számos iparágban a mai napig kimagasló konverzióval teljesít. Áttekintjük a legfontosabb technikai elvárásokat, amelyeknek meg kell felelni ahhoz, hogy a címzettek egyáltalán megkapják és megnyissák a levelet. Konkrét példákat és esettanulmányokat mutatunk sikeres email kampányokról.

Social media management 

A Facebook, az Instagram és a Youtube jelenleg a legnépszerűbb közösségi médiaplatformok. Hogyan érdemes egy oldalt üzemeltetni? Hogyan használják a felhasználók a Facebookot, az Instagramot és a Youtube-ot, mikor aktívak, milyen tartalmat fogyasztanak szívesen, mi hiteles számukra? Milyen tartalom tud organikusan nagyot futni a közösségi médiában? Mikor és hogyan érdemes hirdetni?

Google találati lista élén lenni

Még mindig kiemelten fontos, hogy a Google találati listájának élére tudjunk kerülni. De milyen tartalmat szeret a Google és milyet a felhasználó? Mit kell tudnia a weboldalunknak technológiailag, s milyen SEO eszközökkel ellenőrizhetjük weboldalunk teljesítményét?

Automatizált hirdetések

A hagyományosnak nevezhető online és mobil hirdetési lehetőségeken kívül, megmutatjuk a digitális hirdetési piac egyik legdinamikusabban növekvő ágát: az automatizált vásárlást, programmatic megoldásokat, valamint bevezetünk az adatvezérelt marketing megoldások jungelébe, így tisztában lehetsz a hirdetési lehetőségek teljes tárházával.

Audiovizuális tartalomelőállítás

Az online és mobil térben videós tartalmak egyértelműen piacvezető és trendformáló erővel bírnak. A videók megváltoztatták a fogyasztók tartalomfogyasztási szokásait, s ezáltal a marketingesek döntéshozási szempontjait. Érdemes tisztában lenni a videós tartalomelőállítás meghatározó szempontrendszerével és a videómarketinggel. Gyakorlati útmutatásokkal segítenünk, hogy a kurzusrésztvevők a jövőben jól tudják briefelni a videós tartalomelőállításra specializálódott partnereiket és platformspecifikus megjelenéseket gyárthassanak.

Miért a Central Médiaakadémiát válaszd?

Mi a digitális tartalommarketinggel kelünk és fekszünk, termékeink sikeréért, a userek eléréséért minden egyes nap meg kell dolgoznunk. Tudjuk, mi érdekli a usereket és hogyan lehet őket megismerni és megszólítani a digitális térben. Működésünk fontos alappillére a megfelelő adatvezérelt megoldások megtalálása és hatékony használata. Ezt a képzést azért hoztuk létre, hogy mindezt a tudást átadjuk Neked.

Ezen a képzésen a gyakorlati workshopok során lehetőség van feldolgozni azokat a marketingkommunikációs kérdéseket, amik a hétköznapi munkád során felmerülnek, így azonnal hozzájárulunk a mindennapi feladatok minél magasabb szintű teljesítéséhez.

ELŐADÓINK és TÉMÁIK

Szabó György

Central Médiacsoport, Audience csoportvezető

Digitális marketing alapfogalmai és mérési lehetőségei

Erőss Csaba

Dentsu Aegis Network, Digital media strategist

Digitális médiatervezés a gyakorlatban

Varnyú Erika

Wavemaker, Communication Manager

Digitális hirdetőpiaci trendek

Vági Róbert

Central Médiacsoport, Kereskedelmi igazgató

Display kampányok, natív hirdetések

Pácsonyi Daniella

Central Médiacsoport, nlc.hu főszerkesztő

Online tartalomfogyasztási szokások

Benedikty Marcell

Central Médiacsoport, Multimédia vezető 

Audiovizuális tartalom előállítás

Szandi Gergő

Mito, Account director

Saját weblap, az elsődleges tartalom

Zsoldos Dániel

Central Médiacsoport, Google Analytics szakértő

Az eszköz, amivel minden online kampányt mérünk

Szabó Zsolt

Central Médiacsoport, Digitális értékesítési vezető

Social media management: Youtube és Instagram hatékonyan

Bálint Barnabás

Central Médiacsoport, programmatic szakértő

Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek

Száler György

Central Médiacsoport, E-mail üzletág vezető

E-mail marketing hatékonyan

Jenei Péter

Digital Beaver, projekt manager

Hogyan menedzseljünk webshopot?

KURZUSRÉSZTVEVŐINK

MONDTÁK RÓLUNK

A képzés időzítése

2020. október 1. – december 3.

összesen 10 alkalommal, szerdánként (9.00-12.30) 

Tervezett képzési időpontok:

2020. október 1, 8, 15, 22, 29,

2020. november 5, 12, 19, 26, december 3.

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

A KÉPZÉS KURZUSVEZETŐJE

Szabó György

Több mint 15 éve dolgozik online területen (> hu.linkedin.com/in/szabogyorgy).

A Central Médiacsoport Big Data csapatában a Central teljes termék-portfoliójának Google keresési forgalmáért volt felelős, jelenleg pedig a cégcsoport Audience csoportjának vezetője.

“Bár stabil tudásbázissal érkeztem 8 évvel ezelőtt a céghez, SEO területre, de a Centralnál szerzett szakmai tapasztalatok messze felülmúlták minden várakozásomat. A Central vállalati kultúrája szabad teret és egyben tevékeny támogatást is nyújt a szakmailag fejlődni akaró munkatársaknak. Ebbe a pezsgő, rendkívül gyakorlatias szellemi műhelybe kapnak betekintést a képzés résztvevői. Sőt! Nem csak betekintést, hanem bebocsáttatást is, hiszen személyesen találkozhatnak, gondolkodhatnak, vitázhatnak a digitális szakma legjobb szakembereivel.

Biztos vagyok benne, hogy a képzésen résztvevők olyan masszív tudásanyagot kapnak előadóinktól, amely nagyban hozzájárul személyes karrierjükhöz.”

JELENTKEZÉS

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha pedig bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!