DIGITÁLIS MARKETING KÉPZÉS

marketinges szakembereknek és cégvezetőknek

Időtartam

2019. november 5-től

5 képzési alkalom

5 keddi napon (9.00-17.00)

Részvételi díj

280.000 Ft+Áfa

Magánszemély és céges befizetés esetén egyaránt egy összegben fizetendő. 

Csoportlétszám

min. 12 – max. 16 fő

A létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.

Helyszín

Central Médiacsoport székháza

1037 Budapest,   Montevideo u. 9.

A képzés főbb témakörei

Hatékony digitális jelenlét 2019-ben

Mi számít jó márkának a digitális térben? Milyen digitális marketingeszközöket és milyen szemlélettel érdemes használni ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban költsd el a marketing-büdzsédet? Hogyan, milyen trendek és adatok alapján tervezd meg, majd ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát, s hogyan értelmezd az ügynökség vagy partner ajánlatát?

s

Digitális ügyfélélmény és ügyfélút elemzés

Gyakorlati workshopok keretében újraértelmezheted céged online jelenlétét és a digitális térben rejlő kommunikációs lehetőségeket.  Átvesszük, hogy milyen szempontok alapján kell a különböző online platformokon lévő jelenlétet megtervezni, milyen eszközök állnak rendelkezésre a kampányok mérésére (Google Analytics, Gemius, Adverticum, Facebook Ad manager, stb.) és hogyan kell az ingyenesen elérhető adatokat jól értelmezni.

Tartalomfogyasztási szokások és a tartalommarketing fontossága

Elmondjuk, milyen tartalomfogyasztási trendekkel szembesülünk ma, s miben változott a legtöbbet a user, a fogyasztó, a vásárló szempontrendszere. Megtudhatod, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, hogyan kommunikálj pl. a közösségi médián keresztül, s mikor lehet célravezető a natív hirdetés.

E-mail marketing és Webshop management

Világszerte évről-évre egyre nő az online webshopok forgalma és árbevétele. Mi a jó e-commerce titka és hogyan tudunk növekvő hatékonysággal üzemeltetni különböző profilú webshopokat? Megmutatjuk. Ahogyan azt is, hogy mit érdemes tudni a b2c e-mail marketingről, hiszen ez az a terület, ami számos iparágban a mai napig kimagasló konverzióval teljesít. Áttekintjük a legfontosabb technikai elvárásokat, amelyeknek meg kell felelni ahhoz, hogy a címzettek egyáltalán megkapják és megnyissák a levelet. Konkrét példákat és esettanulmányokat mutatunk sikeres email kampányokról.

Social media management 

A Facebook, az Instagram és a Youtube jelenleg a legnagyobb közösségi médiaplatformok. Hogyan érdemes egy oldalt üzemeltetni? Hogyan használják a felhasználók a Facebookot, az Instagramot és a Youtube-ot, mikor aktívak, milyen tartalmat fogyasztanak szívesen, mi hiteles számukra? Milyen tartalom tud organikusan nagyot futni a közösségi médiában? Mikor és hogyan érdemes hirdetni?

Google találati lista élén lenni

Még mindig kiemelten fontos, hogy a Google találati listájának élére tudjunk kerülni. De milyen tartalmat szeret a Google és milyet a felhasználó? Mit kell tudnia a weboldalunknak technológiailag, s milyen SEO eszközökkel ellenőrizhetjük weboldalunk teljesítményét? Értékes tudás emellett a Google Adwords hirdetések trükkjeivel is tisztában lenni. Mindezt a tudást gyakorlati workshopon sajátíthatod el.

Automatizált hirdetések

A hagyományosnak nevezhető online és mobil hirdetési lehetőségeken kívül, megmutatjuk a digitális hirdetési piac egyik legdinamikusabban növekvő ágát: az automatizált vásárlást, programmatic megoldásokat, valamint bevezetünk az adatvezérelt marketing megoldások jungelébe, így tisztában lehetsz a hirdetési lehetőségek teljes tárházával.

Audiovizuális tartalomelőállítás

Az online és mobil térben videós tartalmak egyértelműen piacvezető és trendformáló erővel bírnak. A videók megváltoztatták a fogyasztók tartalomfogyasztási szokásait, s ezáltal a marketingesek döntéshozási szempontjait. Érdemes hát tisztában lenni a videós tartalomelőállítás meghatározó szempontrendszerével és a videómarketinggel. Gyakorlati útmutatásokkal segítenünk, hogy a kurzusrésztvevők a jövőben jól tudják briefelni a videós tartalomelőállításra specializálódott partnereiket és platformspecifikus megjelenéseket gyárthassanak.

Miért a Central Médiaakadémiát válaszd?

Mi a digitális tartalommarketinggel kelünk és fekszünk, termékeink sikeréért, a userek eléréséért minden egyes nap meg kell dolgoznunk. Tudjuk, mi érdekli a usereket és hogyan lehet őket megismerni és megszólítani a digitális térben. Működésünk fontos alappillére a megfelelő adatvezérelt megoldások megtalálása és hatékony használata. Ezt a képzést azért hoztuk létre, hogy mindezt a tudást átadjuk Neked.

Ezen a képzésen a gyakorlati workshopok során lehetőség van feldolgozni azokat a marketingkommunikációs kérdéseket, amik a hétköznapi munkád során felmerülnek, így azonnal hozzájárulunk a mindennapi feladatok minél magasabb szintű teljesítéséhez.

ELŐADÓINK és TÉMÁIK

Szabó György

Central Médiacsoport, Audience csoportvezető

Digitális ügyfélút és ügyfélélmény 2019-ben

Kemerle Regina

OMD, Account director

Digitális médiatervezés

(gyakorlati workshoppal)

Benedikty Marcell

Central Médiacsoport, Multimédia vezető 

Audiovizuális tartalom előállítás

(gyakorlati workshoppal)

Klausz Melinda

közösségi-media.com, CEO

Social media management: Facebook és Insta hirdetések hatékonyan

(gyakorlati workshoppal)

Hampuk Richárd

Person Communications, CEO

A hitelesség és közösségek építése digitális platformokon

Szandi Gergő

Mito, Account director

Saját weblap, az elsődleges tartalom

(gyakorlati workshoppal)

Molnár Dániel

Google Adwords PPC specialista

Kerülj a Google élére! Google Adwords hirdetések

(gyakorlati workshoppal)

Zsoldos Dániel

Central Médiacsoport, Google Analytics szakértő

Az eszköz, amivel minden online kampányt mérünk

(gyakorlati workshoppal)

Pácsonyi Daniella

Central Médiacsoport, nlc.hu főszerkesztő

Online tartalomfogyasztási szokások ma

Jenei Péter

szepsegbolt.hu, egeszsegbolt.hu, olcsobbat.hu, cipoplaza.hu CEO

Hogyan menedzseljünk webshopot?

Bálint Barnabás

Central Médiacsoport, programmatic szakértő

Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek

KURZUSRÉSZTVEVŐINK

MONDTÁK RÓLUNK

A képzés időzítése

2019. november 5 – december 10. között 

összesen 5 alkalommal, keddenként (9.00-17.00) 

Képzési időpontok: 2019. november 5., november 12.

november 26., december 3., december 10.

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

Képzésünket a Central Médiacsoport székházában tartjuk.

Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9.

A KÉPZÉS KURZUSVEZETŐJE

Szabó György

Több mint 15 éve dolgozik online területen (> hu.linkedin.com/in/szabogyorgy).

A Central Médiacsoport Big Data csapatában a Central teljes termék-portfoliójának Google keresési forgalmáért volt felelős, jelenleg pedig a cégcsoport Audience csoportjának vezetője.

“Bár stabil tudásbázissal érkeztem 7 évvel ezelőtt a céghez, SEO területre, de a Centralnál szerzett szakmai tapasztalatok messze felülmúlták minden várakozásomat. A Central vállalati kultúrája szabad teret és egyben tevékeny támogatást is nyújt a szakmailag fejlődni akaró munkatársaknak. Ebbe a pezsgő, rendkívül gyakorlatias szellemi műhelybe kapnak betekintést a képzés résztvevői. Sőt! Nem csak betekintést, hanem bebocsáttatást is, hiszen személyesen találkozhatnak, gondolkodhatnak, vitázhatnak a digitális szakma legjobb szakembereivel.

Biztos vagyok benne, hogy a képzésen résztvevők olyan masszív tudásanyagot kapnak előadóinktól, amely nagyban hozzájárul személyes karrierjükhöz.”

JELENTKEZÉS

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha pedig bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!