DIGITÁLIS MARKETING KÉPZÉS

marketinges szakembereknek és cégvezetőknek

Időtartam

2019. március 22-től

10+1 képzési alkalom

5 pénteken (13.30-18.00) és 5+1 szombaton (9.30-15.00)

Részvételi díj

440.000 Ft+Áfa

Magánszemély és céges befizetés esetén egyaránt egy összegben fizetendő. 

Csoportlétszám

min. 12 – max. 16 fő

A létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.

Helyszín

Central Médiacsoport székháza

1037 Budapest,   Montevideo u. 9.

A képzés főbb témakörei

Hatékony digitális jelenlét 2019-ben

Mi számít jó márkának a digitális térben? Milyen digitális marketingeszközöket és milyen szemlélettel érdemes használni ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban költsd el a marketing-büdzsédet? Hogyan, milyen trendek és adatok alapján tervezd meg, majd ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát, s hogyan értelmezd az ügynökség vagy partner ajánlatát?

s

Digitális ügyfélélmény és ügyfélút elemzés

Gyakorlati workshopok keretében újraértelmezheted céged online jelenlétét és a digitális térben rejlő kommunikációs lehetőségeket.  Átvesszük, hogy milyen szempontok alapján kell a különböző online platformokon lévő jelenlétet megtervezni, milyen eszközök állnak rendelkezésre a kampányok mérésére (Google Analytics, Gemius, Adverticum, Facebook Ad manager, stb.) és hogyan kell az ingyenesen elérhető adatokat jól értelmezni.

Tartalomfogyasztási szokások és a tartalommarketing fontossága

Elmondjuk, milyen tartalomfogyasztási trendekkel szembesülünk ma, s miben változott a legtöbbet a user, a fogyasztó, a vásárló szempontrendszere. Megtudhatod, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, hogyan kommunikálj pl. a közösségi médián keresztül, s mikor lehet célravezető a natív hirdetés.

Social media management és influencer marketing

A Facebook, az Instagram és a Youtube jelenleg a legnagyobb közösségi médiaplatformok. Hogyan érdemes egy oldalt üzemeltetni? Hogyan használják a felhasználók a Facebookot, az Instagramot és a Youtube-ot, mikor aktívak, milyen tartalmat fogyasztanak szívesen, mi hiteles számukra? Milyen tartalom tud organikusan nagyot futni a közösségi médiában? Mikor és hogyan érdemes hirdetni? Kik a legmenőbb vloggerek és Instagrammerek?

Adatvezérelt marketing

A technológiai fejlődés által elérhetővé váló adatok tömegét vétek lenne kiaknázatlanul hagyni. Főleg a marketingeseknek, akik ma már testreszabott ügyfélkommunikációt tudnak kifejleszteni az adatok segítségével. Hogyan bányázható ki és értelmezhető az a rengeteg adat, ami a cégek rendelkezésére áll? Mit takar valójában a big data a marketingben? És mik azok a mesterséges intelligencia megoldások, amik befolyásolják még a marketingesek jövőjét is?

Google találati lista élén lenni

Még mindig kiemelten fontos, hogy a Google találati listájának élére tudjunk kerülni. De milyen tartalmat szeret a Google és milyet a felhasználó? Mit kell tudnia a weboldalunknak technológiailag, s milyen SEO eszközökkel ellenőrizhetjük weboldalunk teljesítményét? Értékes tudás emellett a Google Adwords hirdetések trükkjeivel is tisztában lenni. Mindezt a tudást gyakorlati workshopon sajátíthatod el.

Automatizált hirdetések

A hagyományosnak nevezhető online és mobil hirdetési lehetőségeken kívül, megmutatjuk a digitális hirdetési piac egyik legdinamikusabban növekvő ágát: az automatizált vásárlást, programmatic megoldásokat, valamint bevezetünk az adatvezérelt marketing megoldások jungelébe, így tisztában lehetsz a hirdetési lehetőségek teljes tárházával.

r

Digitális projektmunkák 

A képzés végén a kurzusrésztvevők összeállítják fiktív vagy valós digitális stratégiájukat vagy akár egy konkrét digitális kampánytervet, s mi segítünk a megvalósíthatósági szempontok kialakításában. A kurzust lezáró projektmunka ezáltal páratlan lehetőség arra, hogy nemcsak a kampányok megvalósításához szükséges tudást, de egy szakmai mentor véleményét is megkaphasd. Mindezt a képzés részeként.

Miért a Central Médiaakadémiát válaszd?

Mi a digitális tartalommarketinggel kelünk és fekszünk, termékeink sikeréért, a userek eléréséért minden egyes nap meg kell dolgoznunk. Tudjuk, mi érdekli a usereket és hogyan lehet őket megismerni és megszólítani a digitális térben. Működésünk fontos alappillére a megfelelő adatvezérelt megoldások megtalálása és hatékony használata. Ezt a képzést azért hoztuk létre, hogy mindezt a tudást átadjuk Neked.

Ezen a képzésen a gyakorlati workshopok során lehetőség van feldolgozni azokat a marketingkommunikációs kérdéseket, amik a hétköznapi munkád során felmerülnek, így azonnal hozzájárulunk a mindennapi feladatok minél magasabb szintű teljesítéséhez.

ELŐADÓINK és TÉMÁIK

Szabó György

Central Médiacsoport, Audience csoportvezető

Digitális ügyfélút és ügyfélélmény 2019-ben

Molnár Zsuzsanna

Central Médiacsoport, Portfólió-igazgató

A tartalommarketing jelentősége

Krankovics Béla

Central Médiacsoport, Nosalty termékmenedzser

Márkaépítés a digitális térben

Szépvölgyi Tamás

Sanoma, Nemzetközi Mobilfejlesztési Központ Igazgató

Mobil tartalomfejlesztés és –menedzsment

Pácsonyi Daniella

Central Médiacsoport, NLCafé főszerkesztő

A legújabb tartalomfogyasztási szokások

Kemerle Regina

OMD, Account director

Digitális médiatervezés

(gyakorlati workshoppal)

Szandi Gergő

Mito, Account director

Saját weblap, az elsődleges tartalom

(gyakorlati workshoppal)

Zsoldos Dániel

Central Médiacsoport, Google Analytics szakértő

Az eszköz, amivel minden online kampányt mérünk

(gyakorlati workshoppal)

Hampuk Richárd

Person Communications, CEO

A hitelesség és közösségek építése digitális platformokon

Klausz Melinda

közösségi-media.com, CEO

Social media management: Facebook és Insta hirdetések hatékonyan

(gyakorlati workshoppal)

Benedikty Marcell

Central Médiacsoport, Multimédia vezető 

Audiovizuális tartalom előállítás

(gyakorlati workshoppal)

Tóth Andor

Central Médiacsoport, Big Data csoportvezető

Adatvezérelt megoldások

Otti Levente

Emarsys, Head of data

Perszonalizált marketing

Jenei Péter

szepsegbolt.hu, egeszsegbolt.hu, olcsobbat.hu, cipoplaza.hu CEO

Hogyan menedzseljünk webshopot?

Molnár Dániel

Google Adwords PPC specialista

Kerülj a Google élére! Google Adwords hirdetések

(gyakorlati workshoppal)

Bálint Barnabás

Central Médiacsoport, programmatic szakértő

Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek

KURZUSRÉSZTVEVŐINK

MONDTÁK RÓLUNK

A képzés időzítése

2019. március 22. – május 25. között 

összesen 10+1 alkalommal,

péntek délutánonként (13.30-18.00) és szombaton (9.30-15.00)  

Képzési időpontok: 2019. március 22-23, március 29-30,

április 13, április 26-27, május 10-11, május 24-25.

A képzés a résztvevők saját szakmai projektjén alapuló digitális projektmunka kidolgozásával zárul. A szabadon választott digitális marketing témájú projektmunka elkészítése páratlan lehetőség arra, hogy a résztvevők egy szakmai mentor segítségével kidolgozzák azt a digitális stratégiát vagy online kampánytervet, amit a munkájukban meg kívánnak valósítani. A projektmunka szakmai értékelése a képzés része, így nem jelent plusz költséget!

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

Képzésünket a Central Médiacsoport székházában tartjuk. Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9.

A KÉPZÉS KURZUSVEZETŐJE

Szabó György

Több mint 14 éve dolgozik online területen (> hu.linkedin.com/in/szabogyorgy).

A Central Médiacsoport Big Data csapatában a Central teljes termék-portfoliójának Google keresési forgalmáért volt felelős, jelenleg pedig a cégcsoport Audience csoportjának vezetője.

“Bár stabil tudásbázissal érkeztem 5 évvel ezelőtt a céghez, SEO területre, de a Centralnál szerzett szakmai tapasztalatok messze felülmúlták minden várakozásomat. A Central vállalati kultúrája szabad teret és egyben tevékeny támogatást is nyújt a szakmailag fejlődni akaró munkatársaknak. Ebbe a pezsgő, rendkívül gyakorlatias szellemi műhelybe kapnak betekintést a képzés résztvevői. Sőt! Nem csak betekintést, hanem bebocsáttatást is, hiszen személyesen találkozhatnak, gondolkodhatnak, vitázhatnak a digitális szakma legjobb szakembereivel.

Biztos vagyok benne, hogy a képzésen résztvevők olyan masszív tudásanyagot kapnak előadóinktól, amely nagyban hozzájárul személyes karrierjükhöz.”

JELENTKEZÉS

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha pedig bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!