DIGITÁLIS MARKETING KÉPZÉS

marketinges szakembereknek és cégvezetőknek

Időtartam

2021. október 7 –

2021. december 9.

10 délelőtt (9.00-12.30)

Részvételi díj

380.000 Ft+Áfa

A fenti díj a képzés indulásáig egy összegben fizetendő.

Csoportlétszám

max. 10-12 fő

A létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.

Helyszín

Online platfom (Microsoft Teams)

és személyes jelenlét (Central székház)

A képzés főbb témakörei

Hatékony digitális jelenlét 2021-ben

Mi számít jó márkának a digitális térben? Milyen digitális marketingeszközöket és milyen szemlélettel érdemes használni ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban költsd el a marketing-büdzsédet? Hogyan, milyen trendek és adatok alapján tervezd meg, majd ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát, s hogyan értelmezd az ügynökség vagy partner ajánlatát?

s

Digitális ügyfélélmény és ügyfélút elemzés

A képzésen elhangzottak alapján újraértelmezheted céged online jelenlétét és a digitális térben rejlő kommunikációs lehetőségeket. Átvesszük, hogy milyen szempontok alapján kell a különböző online platformokon lévő jelenlétet megtervezni, milyen eszközök állnak rendelkezésre a kampányok mérésére (Google Analytics, Gemius, Adverticum, Facebook Ad manager, stb.) és hogyan kell az ingyenesen elérhető adatokat jól értelmezni.

Tartalomfogyasztási szokások és a tartalommarketing fontossága

Elmondjuk, milyen tartalomfogyasztási trendekkel szembesülünk ma, s miben változott a legtöbbet a user, a fogyasztó, a vásárló szempontrendszere. Megtudhatod, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, hogyan kommunikálj pl. a közösségi médián keresztül, s mikor lehet célravezető a natív hirdetés.

E-mail marketing és Webshop management

Világszerte évről-évre egyre nő az online webshopok forgalma és árbevétele. Mi a jó e-commerce titka és hogyan tudunk növekvő hatékonysággal üzemeltetni különböző profilú webshopokat? Megmutatjuk. Ahogyan azt is, hogy mit érdemes tudni a b2c e-mail marketingről, hiszen ez az a terület, ami számos iparágban a mai napig kimagasló konverzióval teljesít. Áttekintjük a legfontosabb technikai elvárásokat, amelyeknek meg kell felelni ahhoz, hogy a címzettek egyáltalán megkapják és megnyissák a levelet. Konkrét példákat és esettanulmányokat mutatunk sikeres email kampányokról.

Social media management 

A Facebook, az Instagram, a Youtube és a TikTok jelenleg a legnépszerűbb közösségi médiaplatformok. Hogyan érdemes egy oldalt üzemeltetni? Hogyan használják a felhasználók a Facebookot, az Instagramot és a Youtube-ot, mikor aktívak, milyen tartalmat fogyasztanak szívesen, mi hiteles számukra? Milyen tartalom tud organikusan nagyot futni a közösségi médiában? Mikor és hogyan érdemes hirdetni?

Google találati lista élén lenni

Még mindig kiemelten fontos, hogy a Google találati listájának élére tudjunk kerülni. De milyen tartalmat szeret a Google és milyet a felhasználó? Mit kell tudnia a weboldalunknak technológiailag, s milyen SEO eszközökkel ellenőrizhetjük weboldalunk teljesítményét?

Automatizált hirdetések

A hagyományosnak nevezhető online és mobil hirdetési lehetőségeken kívül, megmutatjuk a digitális hirdetési piac egyik legdinamikusabban növekvő ágát: az automatizált vásárlást, programmatic megoldásokat, valamint bevezetünk az adatvezérelt marketing megoldások jungelébe, így tisztában lehetsz a hirdetési lehetőségek teljes tárházával.

Audiovizuális tartalomelőállítás

Az online és mobil térben videós tartalmak egyértelműen piacvezető és trendformáló erővel bírnak. A videók megváltoztatták a fogyasztók tartalomfogyasztási szokásait, s ezáltal a marketingesek döntéshozási szempontjait. Érdemes tisztában lenni a videós tartalomelőállítás meghatározó szempontrendszerével és a videómarketinggel. Gyakorlati útmutatásokkal segítenünk, hogy a kurzusrésztvevők a jövőben jól tudják briefelni a videós tartalomelőállításra specializálódott partnereiket és platformspecifikus megjelenéseket gyárthassanak.

Miért a Central Médiaakadémiát válaszd?

Mi a digitális tartalommarketinggel kelünk és fekszünk, termékeink sikeréért, a userek eléréséért minden egyes nap meg kell dolgoznunk. Tudjuk, mi érdekli a usereket és hogyan lehet őket megismerni és megszólítani a digitális térben. Működésünk fontos alappillére a megfelelő adatvezérelt megoldások megtalálása és hatékony használata. Ezt a képzést azért hoztuk létre, hogy mindezt a tudást átadjuk Neked.

Ezen a képzésen a gyakorlati workshopok során lehetőség van feldolgozni azokat a marketingkommunikációs kérdéseket, amik a hétköznapi munkád során felmerülnek, így azonnal hozzájárulunk a mindennapi feladatok minél magasabb szintű teljesítéséhez.

ELŐADÓINK és TÉMÁIK

Szabó György

Central Médiacsoport, Audience csoportvezető

Digitális marketing alapfogalmai és mérési lehetőségei

Bognár Bálint

Central Médiacsoport, Digitális üzletág-igazgató

Digitális médiapiac trendjei és szereplői

Pácsonyi Daniella

Central Médiacsoport, Digitális női portfólió igazgató

Online tartalomfogyasztási trendek

Szigeti Péter

Central Médiacsoport, Digitális ffi portfólió igazgató

Egy világjárvány hatása az online tartalom-előállításra

Szandi Gergő

Mito, Group account director

Saját weblap, az elsődleges tartalom

Erőss Csaba

Dentsu Aegis Network, Digital media strategist

Digitális médiatervezés a gyakorlatban

Benedikty Marcell

Central Médiacsoport, Multimédia vezető 

Audiovizuális tartalom előállítás

Éder Zsuzsanna

Central Médiacsoport, Digitális értékesítési menedzser

Display és natív hirdetések hatékonysága

Zsoldos Dániel

Google Analytics szakértő

Az eszköz, amivel minden online kampányt mérünk

Szabó Zsolt

Central Médiacsoport, Digitális értékesítési vezető

Professzionális social media management

Pauler Attila

Central Médiacsoport, Audience csoport, Facebook szakértő

Facebook organikus forgalom

Bálint Barnabás

Central Médiacsoport, programmatic szakértő

Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek

Sajó Bella

Central Médiacsoport, Channel management vezető

A sikeres e-mail marketing feltételei

Jenei Péter

Digital Beaver, projekt manager

Hogyan menedzseljünk webshopot?

KURZUSRÉSZTVEVŐINK

MONDTÁK RÓLUNK

“Nagyon sokat tanultam tőletek. Minden egyes témában egyrészt rengeteg hasznos tudásanyagot adtatok át, másrészt annyi saját ötletem született, hogy ez jelzi leginkább számomra, hogy a képzés elérte a célját. Fantasztikus volt!”

“Számomra nagyon gyakorlatorientált volt ez a képzés. Rengeteg mindent hazavittem az itt megszerzett tudásból, és beépítettem a napi munkámba. Ráadásul itt a szakma krémje adott nekünk elő. Köszönöm Nektek!”

A képzés időzítése

2021. október 7. – december 9.

összesen 10 alkalommal, csütörtökönként (9.00-12.30) 

Tervezett képzési időpontok: 2021. október 7, 14, 21, 28, november 4, 11, 18, 25, december 2, 9.

A Central a képzés sikeres résztvevői számára a képzés elvégzésének igazolása céljából a felnőttképzés adatszolgáltatási rendszerében (FAR) tanúsítványt állít ki és ad át.

Képzésünket megfelelő számú jelentkező esetén, az aktuális járványhelyzettel kapcsolatos ajánlásokat és korlátozásokat betartva, a Central Médiacsoport budapesti székházában és/vagy online távoktatás keretein belül fogjuk megtartani. A pontos részleteket a képzés indulását megelőzően tudjuk közzé tenni.

A KÉPZÉS KURZUSVEZETŐJE

Szabó György

Több mint 15 éve dolgozik online területen (> hu.linkedin.com/in/szabogyorgy).

A Central Médiacsoport Big Data csapatában a Central teljes termék-portfoliójának Google keresési forgalmáért volt felelős, jelenleg pedig a cégcsoport Audience csoportjának vezetője.

“Bár stabil tudásbázissal érkeztem 8 évvel ezelőtt a céghez, SEO területre, de a Centralnál szerzett szakmai tapasztalatok messze felülmúlták minden várakozásomat. A Central vállalati kultúrája szabad teret és egyben tevékeny támogatást is nyújt a szakmailag fejlődni akaró munkatársaknak. Ebbe a pezsgő, rendkívül gyakorlatias szellemi műhelybe kapnak betekintést a képzés résztvevői. Sőt! Nem csak betekintést, hanem bebocsáttatást is, hiszen személyesen találkozhatnak, gondolkodhatnak, vitázhatnak a digitális szakma legjobb szakembereivel.

Biztos vagyok benne, hogy a képzésen résztvevők olyan masszív tudásanyagot kapnak előadóinktól, amely nagyban hozzájárul személyes karrierjükhöz.”

JELENTKEZÉS

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted 2021. október 1-ig.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha pedig bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!