Időtartam
2021. március 25 –
2021. május 27.
10 délelőtt (9.00-12.30)
Részvételi díj
380.000 Ft+Áfa
A képzés indulásáig egy összegben fizetendő.
Csoportlétszám
min. 10 – max. 12 fő
A létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.
Helyszín
Central székház vagy online tér (Teams)
(a járványhelyzethez alkalmazkodva)
A képzés főbb témakörei
Hatékony digitális jelenlét 2021-ben
Mi számít jó márkának a digitális térben? Milyen digitális marketingeszközöket és milyen szemlélettel érdemes használni ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban költsd el a marketing-büdzsédet? Hogyan, milyen trendek és adatok alapján tervezd meg, majd ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát, s hogyan értelmezd az ügynökség vagy partner ajánlatát?
Digitális ügyfélélmény és ügyfélút elemzés
A képzésen elhangzottak alapján újraértelmezheted céged online jelenlétét és a digitális térben rejlő kommunikációs lehetőségeket. Átvesszük, hogy milyen szempontok alapján kell a különböző online platformokon lévő jelenlétet megtervezni, milyen eszközök állnak rendelkezésre a kampányok mérésére (Google Analytics, Gemius, Adverticum, Facebook Ad manager, stb.) és hogyan kell az ingyenesen elérhető adatokat jól értelmezni.
Tartalomfogyasztási szokások és a tartalommarketing fontossága
Elmondjuk, milyen tartalomfogyasztási trendekkel szembesülünk ma, s miben változott a legtöbbet a user, a fogyasztó, a vásárló szempontrendszere. Megtudhatod, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, hogyan kommunikálj pl. a közösségi médián keresztül, s mikor lehet célravezető a natív hirdetés.
E-mail marketing és Webshop management
Világszerte évről-évre egyre nő az online webshopok forgalma és árbevétele. Mi a jó e-commerce titka és hogyan tudunk növekvő hatékonysággal üzemeltetni különböző profilú webshopokat? Megmutatjuk. Ahogyan azt is, hogy mit érdemes tudni a b2c e-mail marketingről, hiszen ez az a terület, ami számos iparágban a mai napig kimagasló konverzióval teljesít. Áttekintjük a legfontosabb technikai elvárásokat, amelyeknek meg kell felelni ahhoz, hogy a címzettek egyáltalán megkapják és megnyissák a levelet. Konkrét példákat és esettanulmányokat mutatunk sikeres email kampányokról.
Social media management
A Facebook, az Instagram és a Youtube jelenleg a legnépszerűbb közösségi médiaplatformok. Hogyan érdemes egy oldalt üzemeltetni? Hogyan használják a felhasználók a Facebookot, az Instagramot és a Youtube-ot, mikor aktívak, milyen tartalmat fogyasztanak szívesen, mi hiteles számukra? Milyen tartalom tud organikusan nagyot futni a közösségi médiában? Mikor és hogyan érdemes hirdetni?
Google találati lista élén lenni
Még mindig kiemelten fontos, hogy a Google találati listájának élére tudjunk kerülni. De milyen tartalmat szeret a Google és milyet a felhasználó? Mit kell tudnia a weboldalunknak technológiailag, s milyen SEO eszközökkel ellenőrizhetjük weboldalunk teljesítményét?
Automatizált hirdetések
A hagyományosnak nevezhető online és mobil hirdetési lehetőségeken kívül, megmutatjuk a digitális hirdetési piac egyik legdinamikusabban növekvő ágát: az automatizált vásárlást, programmatic megoldásokat, valamint bevezetünk az adatvezérelt marketing megoldások jungelébe, így tisztában lehetsz a hirdetési lehetőségek teljes tárházával.
Audiovizuális tartalomelőállítás
Az online és mobil térben videós tartalmak egyértelműen piacvezető és trendformáló erővel bírnak. A videók megváltoztatták a fogyasztók tartalomfogyasztási szokásait, s ezáltal a marketingesek döntéshozási szempontjait. Érdemes tisztában lenni a videós tartalomelőállítás meghatározó szempontrendszerével és a videómarketinggel. Gyakorlati útmutatásokkal segítenünk, hogy a kurzusrésztvevők a jövőben jól tudják briefelni a videós tartalomelőállításra specializálódott partnereiket és platformspecifikus megjelenéseket gyárthassanak.
Miért a Central Médiaakadémiát válaszd?
Mi a digitális tartalommarketinggel kelünk és fekszünk, termékeink sikeréért, a userek eléréséért minden egyes nap meg kell dolgoznunk. Tudjuk, mi érdekli a usereket és hogyan lehet őket megismerni és megszólítani a digitális térben. Működésünk fontos alappillére a megfelelő adatvezérelt megoldások megtalálása és hatékony használata. Ezt a képzést azért hoztuk létre, hogy mindezt a tudást átadjuk Neked.
Ezen a képzésen a gyakorlati workshopok során lehetőség van feldolgozni azokat a marketingkommunikációs kérdéseket, amik a hétköznapi munkád során felmerülnek, így azonnal hozzájárulunk a mindennapi feladatok minél magasabb szintű teljesítéséhez.
ELŐADÓINK és TÉMÁIK
Szabó György
Central Médiacsoport, Audience csoportvezető
Digitális marketing alapfogalmai és mérési lehetőségei
Bognár Bálint
Central Médiacsoport, Digitális üzletág-igazgató
Digitális médiapiac trendjei és szereplői
Pácsonyi Daniella
Central Médiacsoport, Digitális női portfólió igazgató
Online tartalomfogyasztási trendek
Erőss Csaba
Dentsu Aegis Network, Digital media strategist
Digitális médiatervezés a gyakorlatban
Szandi Gergő
Mito, Group account director
Saját weblap, az elsődleges tartalom
Benedikty Marcell
Central Médiacsoport, Multimédia vezető
Audiovizuális tartalom előállítás
Pető Péter
Central Médiacsoport, 24.hu főszerkesztő
Egy világjárvány hatása az online tartalom-előállításra (felkérés alatt)
Szabó Zsolt
Central Médiacsoport, Digitális értékesítési vezető
Social media management: Youtube és Instagram hatékonyan
Zsoldos Dániel
Central Médiacsoport, Google Analytics szakértő
Az eszköz, amivel minden online kampányt mérünk
Bálint Barnabás
Central Médiacsoport, programmatic szakértő
Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek
Jenei Péter
Digital Beaver, projekt manager
Hogyan menedzseljünk webshopot?
Pauler Attila
Central Médiacsoport, Audience csoport, Facebook szakértő
Social media management: Facebook organikus forgalom
KURZUSRÉSZTVEVŐINK
MONDTÁK RÓLUNK
A képzés időzítése
2021. március 25. – május 27.
összesen 10 alkalommal, csütörtökönként (9.00-12.30)
Tervezett képzési időpontok:
2021. március 25, április 1, 8, 15, 22, 29,
2021. május 6, 13, 20, 27.
A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Tanúsítványt kapnak.
Képzésünket megfelelő számú jelentkező esetén, az aktuális járványhelyzettel kapcsolatos ajánlásokat és korlátozásokat betartva, a Central Médiacsoport budapesti székházában és/vagy online távoktatás keretein belül fogjuk megtartani. A pontos részleteket a képzés indulását megelőzően tudjuk közzé tenni.
A KÉPZÉS KURZUSVEZETŐJE
Szabó György
Több mint 15 éve dolgozik online területen (> hu.linkedin.com/in/szabogyorgy).
A Central Médiacsoport Big Data csapatában a Central teljes termék-portfoliójának Google keresési forgalmáért volt felelős, jelenleg pedig a cégcsoport Audience csoportjának vezetője.
“Bár stabil tudásbázissal érkeztem 8 évvel ezelőtt a céghez, SEO területre, de a Centralnál szerzett szakmai tapasztalatok messze felülmúlták minden várakozásomat. A Central vállalati kultúrája szabad teret és egyben tevékeny támogatást is nyújt a szakmailag fejlődni akaró munkatársaknak. Ebbe a pezsgő, rendkívül gyakorlatias szellemi műhelybe kapnak betekintést a képzés résztvevői. Sőt! Nem csak betekintést, hanem bebocsáttatást is, hiszen személyesen találkozhatnak, gondolkodhatnak, vitázhatnak a digitális szakma legjobb szakembereivel.
Biztos vagyok benne, hogy a képzésen résztvevők olyan masszív tudásanyagot kapnak előadóinktól, amely nagyban hozzájárul személyes karrierjükhöz.”
JELENTKEZÉS
Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.
Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.
Ha pedig bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!