DIGITÁLIS MARKETING KÉPZÉS

 

marketinges szakembereknek és cégvezetőknek

 

Időtartam

2018. október 26-tól

12 képzési alkalom

kéthetente hétvégén: péntek (13.30-18.00) és szombat (9.30-15.00)

Részvételi díj

450.000 Ft+Áfa

Magánszemély és céges befizetés esetén egyaránt egy részletben fizetendő. 

Csoportlétszám

min. 12 – max. 16 fő

A létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.

Helyszín

Central Médiacsoport székháza

1037 Budapest,   Montevideo u. 9.

A képzés főbb témakörei

Hatékony digitális jelenlét 2018-ban

Mi számít jó márkának a digitális térben? Milyen digitális marketingeszközöket és milyen szemlélettel érdemes használni ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban költsd el a marketing-büdzsédet? Hogyan, milyen trendek és adatok alapján tervezd meg, majd ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát, s hogyan értelmezd az ügynökség vagy partner ajánlatát? Megtudod.

s

Digitális ügyfélélmény és ügyfélút elemzés

Gyakorlati workshopok keretében újraértelmezheted céged online jelenlétét és a digitális térben rejlő kommunikációs lehetőségeket.  Átvesszük, hogy milyen szempontok alapján kell a különböző online platformokon lévő jelenlétet megtervezni, milyen eszközök állnak rendelkezésre a kampányok mérésére (Google Analytics, Gemius, Adverticum, Facebook Ad manager, stb.) és hogyan kell az ingyenesen elérhető adatokat jól értelmezni.

Tartalomfogyasztási szokások és a tartalommarketing fontossága

Elmondjuk, milyen tartalomfogyasztási trendekkel szembesülünk ma, s miben változott a legtöbbet a user, a fogyasztó, a vásárló szempontrendszere. Megtudhatod, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, hogyan kommunikálj pl. a közösségi médián keresztül, s mikor lehet célravezető a natív hirdetés.

Social media management és influencer marketing

A Facebook, az Instagram és a Youtube jelenleg a legnagyobb közösségi médiaplatformok. Hogyan érdemes egy oldalt üzemeltetni? Hogyan használják a magyar felhasználók a Facebookot, az Instagramot és a Youtube-ot, mikor aktívak, mit csinálnak, milyen tartalmat fogyasztanak szívesen, mi hiteles számukra? Milyen tartalom tud organikusan nagyot futni a közösségi médiában? Hogyan és mit érdemes posztolni? Mikor és hogyan érdemes hirdetni? Kik a legmenőbb vloggerek és Instagrammerek? Kiderül.

Adatvezérelt marketing

A technológiai fejlődés által elérhetővé váló adatok tömegét vétek lenne kiaknázatlanul hagyni. Főleg a marketingeseknek, akik ma már testreszabott ügyfélkommunikációt tudnak kifejleszteni az adatok segítségével. Mitől más a big data, mint a klasszikus, hagyományos piackutatás? Ki tudja jól hasznositani azt a rengeteg, immár tárolható adatot, ami rendelkezésre áll? Mi a mesterséges intelligencia, és milyen döntéseket fog meghozni a jövőben a marketingesek helyett?

Google találati lista élén lenni

Még mindig fontos, hogy ha akarunk, a Google találati listájának élére tudjunk kerülni. De milyen tartalmat szeret a Google és milyet a felhasználó, mit kell tudnia a weboldalunknak technológiailag, s milyen SEO eszközökkel ellenőrizhetjük weboldalunk teljesítményét. És értékes tudás a Google Adwords hirdetések trükkjeivel tisztában lenni. Mindezt gyakorlati workshopon sajátíthatod el.

Automatizált hirdetések

A hagyományosnak nevezhető online és mobil hirdetési lehetőségeken kívül, megmutatjuk a digitális hirdetési piac egyik legdinamikusabban növekvő ágát: az automatizált vásárlást, programmatic megoldásokat, valamint bevezetünk az adatvezérelt marketing megoldások jungelébe, így tisztában lehetsz a hirdetési lehetőségek teljes tárházával.

r

Digitális projektmunkák 

A képzés végén a kurzusrésztvevők összeállítják fiktív vagy valós digitális stratégiájukat vagy akár egy konkrét digitális kampánytervet, s mi segítünk a megvalósíthatósági szempontok kialakításában. A kurzust lezáró projektmunka ezáltal páratlan lehetőség arra, hogy nemcsak a kampányok megvalósításához szükséges tudást, de egy szakmai mentor véleményét is megkaphasd. Mindezt a képzés részeként.

Miért a Central Médiaakadémiát válaszd?

Mi a digitális tartalommarketinggel kelünk és fekszünk, termékeink sikeréért, a userek eléréséért minden egyes nap meg kell dolgoznunk. Ismerjük és naponta használjuk a Google, Facebook organikus és fizetett lehetőségeit, tudjuk, mi érdekli a usereket és hogyan lehet őket megismerni és megszólítani a digitális térben. A képzést azért hoztuk létre, hogy mindezt átadjuk Neked.

ELŐADÓINK és TÉMÁIK

Szabó György

Central Médiacsoport, Audience csoportvezető

Digitális ügyfélút és ügyfélélmény 2018-ban

Molnár Zsuzsanna

Central Médiacsoport, portfólió-igazgató

Digitális marketing alapjai, eszköztára

Zalai Ágnes

Central Médiacsoport, Digitális üzletág tanácsadó

Adatvezérelt marketing, avagy Big Data a marketingben

Szépvölgyi Tamás

Sanoma, Nemzetközi Mobilfejlesztési Központ Igazgató

Mobil tartalomfejlesztés és –menedzsment

Pácsonyi Daniella

Central Médiacsoport, NLCafé főszerkesztő

A legújabb tartalomfogyasztási szokások

Krankovics Béla

Central Médiacsoport, Nosalty termékmenedzser

Tartalommarketing jelentősége

Rusvai Richárd

Central Médiacsoport, online értékesítési vezető

Hagyományos és formabontó online és mobil hirdetések

Szabó Gergő

Special Effects Media, CEO 

Influencer marketing

Kemerle Regina

OMD, Account director

Digitális médiatervezés

(gyakorlati workshoppal)

Zsoldos Dániel

Central Médiacsoport, Google Analytics szakértő

Az eszköz, amivel minden online kampányt mérünk

(gyakorlati workshoppal)

Klausz Melinda

közösségi-media.com, CEO

Social media management: Facebook és Insta hirdetések hatékonyan

(gyakorlati workshoppal)

Molnár Dániel

Google Adwords PPC specialista

Kerülj a Google élére! Google Adwords hirdetések

(gyakorlati workshoppal)

Szandi Gergő

Mito, Account director

Saját weblap, az elsődleges tartalom

(gyakorlati workshoppal)

Jenei Péter

szepsegbolt.hu, egeszsegbolt.hu, olcsobbat.hu, cipoplaza.hu CEO

Hogyan menedzseljünk webshopot?

Száler György

Central Médiacsoport, email és adatbázis marketingvezető

Az e-mail marketing új trendjei

Bálint Barnabás

Central Médiacsoport, programmatic szakértő

Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek

KURZUSRÉSZTVEVŐINK

MONDTÁK RÓLUNK

AKIK MÁR MINKET VÁLASZTOTTAK

A képzés időzítése

2018. október 26. – 2019. február 1. között 

összesen 12 alkalommal,

kéthetente pénteken (13.30-18.00) és szombaton (9.30-15.00)  

2018. október 26., 27., november 9., 10., 23., 24.,

2018. december 7., 8., 2019. január 4., 18., 19., február 1.

A képzés a résztvevők saját szakmai projektjén alapuló digitális projektmunka kidolgozásával zárul. A szabadon választott digitális marketing témájú projektmunka elkészítése páratlan lehetőség arra, hogy a résztvevők egy szakmai mentor segítségével kidolgozzák azt a digitális stratégiát vagy online kampánytervet, amit a munkájukban meg kívánnak valósítani. A projektmunka szakmai értékelése a képzés része, így nem jelent plusz költséget!

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

Képzésünket a Central Médiacsoport székházában tartjuk. Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9.

A KÉPZÉS KURZUSVEZETŐJE

Szabó György

Több mint 13 éve dolgozik online területen (> hu.linkedin.com/in/szabogyorgy).

A Central Médiacsoport Big Data csapatában a Central teljes termék-portfoliójának Google keresési forgalmáért volt felelős, jelenleg pedig a cégcsoport Audience csoportjának vezetője.

“Bár stabil tudásbázissal érkeztem 4 évvel ezelőtt a céghez, SEO területre, de a Centralnál szerzett szakmai tapasztalatok messze felülmúlták minden várakozásomat. A Central vállalati kultúrája szabad teret és egyben tevékeny támogatást is nyújt a szakmailag fejlődni akaró munkatársaknak. Ebbe a pezsgő, rendkívül gyakorlatias szellemi műhelybe kapnak betekintést a képzés résztvevői. Sőt! Nem csak betekintést, hanem bebocsáttatást is, hiszen személyesen találkozhatnak, gondolkodhatnak, vitázhatnak a digitális szakma legjobb szakembereivel.

Biztos vagyok benne, hogy a képzésen résztvevők olyan masszív tudásanyagot kapnak előadóinktól, amely nagyban hozzájárul személyes karrierjükhöz.”

JELENTKEZÉS

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha pedig bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!