DIGITÁLIS MARKETING KÉPZÉS

 

marketinges szakembereknek és cégvezetőknek

 

Időtartam

2018. március 9-től

10 képzési alkalom

5 péntek d.u. (13.30-18.15) és 5 szombat (9.30-15.00)

Részvételi díj

350.000 Ft+Áfa

Magánszemély és céges befizetés esetén egyaránt egy összegben fizetendő.

Csoportlétszám

min. 12 – max. 18 fő

A fenti létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.

Helyszín

Central Médiacsoport székháza

1037 Budapest,   Montevideo u. 9.

A képzés keretén belül

Megtudhatod

milyen digitális marketingeszközöket érdemes ma használni és hogyan költsd el a leghatékonyabban a marketing-büdzsédet: hogyan tervezd meg és ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát, s hogyan értelmezd az ügynökség vagy partner ajánlatát.

s

Körüljárjuk

milyen eszközeink vannak a kampányaink mérésére (Gemius, Google Analytics, Adverticum stb.) és ezeket hogyan kell jól értelmezni.

Megmutatjuk

ráadásul gyakorlati workshop keretében a Google Analytics, a Google Adwords és a Facebook Adverts manager működését, és átgondoljuk együtt a saját weboldal, a Facebook page és az Instagram fiókok marketingszempontú hasznát.

Megtudhatod

hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, honnan szerezd meg és hogyan kommunikálj pl. a közösségi médián keresztül, s mikor jó a natív hirdetés.

Alaposan átvesszük

a közösségi média felületeken való megjelenéssekkel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket, gyakorlati példákkal és esettanulmányokkal.

Elmondjuk

hogyan kerülhetünk a Google találati listájának élére, milyen tartalmat szeret a Google és milyet a felhasználó, mit kell tudnia a weboldalunknak technológiailag, s végül milyen SEO eszközökkel ellenőrizhetjük weboldalunk teljesítményét.

Bemutatjuk

a digitális hirdetési piac egyik legdinamikusabban növekvő ágát: az automatizált vásárlást, programmatic megoldásokat, valamint bevezetünk az adatvezérelt marketing megoldások jungelébe.

r

Segítünk

a képzés végén összeállított digitális stratégia vagy konkrét online kampányterv megvalósíthatósági szempontjainak kialakításában. A kurzust lezáró projektmunka ezáltal páratlan lehetőség arra, hogy nemcsak a kampányok megvalósításához szükséges tudást, de egy szakmai mentor véleményét is megkaphasd. Mindezt a képzés részeként.

JELENTKEZÉS és TOVÁBBI INFORMÁCIÓ

 

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha a képzés részletes programját szeretnéd megkapni vagy bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!

Miért a Central Médiaakadémiát válaszd?

Mi a digitális tartalommarketinggel kelünk és fekszünk, termékeink sikeréért, a userek eléréséért minden egyes nap meg kell dolgoznunk. Ismerjük és naponta használjuk a Google, Facebook organikus és fizetett lehetőségeit, tudjuk, mi érdekli a usereket és hogyan lehet őket megismerni és megszólítani a digitális térben. A képzést azért hoztuk létre, hogy mindezt átadjuk Neked.

ELŐADÓINK és TÉMÁIK

Zalai Ágnes

Central Médiacsoport, Digitális üzletág-igazgató

Hatékony és megkülönböztetett jelenlét a digitális térben

Molnár Zsuzsanna

Central Médiacsoport, portfólió-igazgató

Áttekintés az online marketing eszköztáráról

Mészáros Kinga

Central Médiacsoport, stratégiai vezérigazgató-helyettes

Adatvezérelt marketing, avagy      Big Data a marketingben

Szabó György

Central Médiacsoport, Big Data csoport, SEO szakértő

A jó tartalom Google-szemmel: SEO a gyakorlatban

Pácsonyi Daniella

Central Médiacsoport, NLCafé főszerkesztő

A legújabb tartalomfogyasztási szokások

Krankovics Béla

Central Médiacsoport, Nosalty termékmenedzser

Tartalommarketing a Facebook-on

(gyakorlati workshoppal)

Rusvai Richárd

Central Médiacsoport, online értékesítési vezető

Hagyományos és formabontó online és mobil hirdetések

Szépvölgyi Tamás

Sanoma, Nemzetközi Mobilfejlesztési Központ Igazgató

Mobil tartalomfejlesztés és –menedzsment

Kemerle Regina

OMD, Account director

Online médiatervezés A-tól Z-ig

Klausz Melinda

közösségi-media.com, CEO

Facebook hirdetések: hogyan csináljuk hatékonyan?

(gyakorlati workshoppal)

Szabó Gergő

Special Effects Media, CEO 

Influencer marketing

Szandi Gergő

Mito, Account director

Saját weblap, az elsődleges tartalom

Száler György

Central Médiacsoport, email és adatbázis marketingvezető

Az e-mail marketing új trendjei

Zsoldos Dániel

Central Médiacsoport, Google Analytics szakértő

Az eszköz, amivel minden online kampányt mérünk

(gyakorlati workshoppal)

Molnár Dániel

Google Adwords PPC specialista

Minden, amit a Google Adwords hirdetésekről tudni érdemes

(gyakorlati workshoppal)

dr. Jurida Petra

Central Médiacsoport, jogi tanácsadó

Az online adatok védelmének jogi háttere

Jenei Péter

szepsegbolt.hu, egeszsegbolt.hu, olcsobbat.hu, CEO

Hogyan menedzseljünk webshopot?

Bálint Barnabás

Central Médiacsoport, programmatic szakértő

Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek

KURZUSRÉSZTVEVŐINK

MONDTÁK RÓLUNK

AKIK MÁR MINKET VÁLASZTOTTAK

A képzés időzítése

2018. március 9. – május 18. között 

összesen 10 alkalommal,    5 péntek délután (13.30-18.15) és 5 szombati napon (9.30-15.00)

A képzési alkalmak tervezett időpontjai:

2018. március 9., 10., 23., 24., április 6., 7., 20., 21., május 4., 5.

A képzés a résztvevők saját szakmai projektjén alapuló vizsgamunka kidolgozásával zárul, melynek írásos kiértékelését május 18-ig kapják meg a kurzusrésztvevők.

A szabadon választott digitális marketing témájú projektmunka elkészítése páratlan lehetőség arra, hogy a résztvevők egy szakmai mentor segítségével kidolgozzák azt a digitális stratégiát vagy online kampánytervet, amit a munkájukban meg kívánnak valósítani. A projektmunka szakmai értékelése a képzés része, így nem jelent plusz költséget!

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

Képzésünket a Central Médiacsoport budapesti székházában tartjuk.

A KÉPZÉS KURZUSVEZETŐJE

Szabó György

Több mint 13 éve dolgozik online területen (> hu.linkedin.com/in/szabogyorgy).

Jelenleg a Central Médiacsoport Big Data csapatában a Central teljes termék-portfoliójának Google keresési forgalmáért felelős.

“Bár stabil tudásbázissal érkeztem 4 évvel ezelőtt a céghez, SEO területre, de a Centralnál szerzett szakmai tapasztalatok messze felülmúlták minden várakozásomat. A Central vállalati kultúrája szabad teret és egyben tevékeny támogatást is nyújt a szakmailag fejlődni akaró munkatársaknak. Ebbe a pezsgő, rendkívül gyakorlatias szellemi műhelybe kapnak betekintést a képzés résztvevői. Sőt! Nem csak betekintést, hanem bebocsáttatást is, hiszen személyesen találkozhatnak, gondolkodhatnak, vitázhatnak a digitális szakma legjobb szakembereivel.

Biztos vagyok benne, hogy a képzésen résztvevők olyan masszív tudásanyagot kapnak előadóinktól, amely nagyban hozzájárul személyes karrierjükhöz.”

JELENTKEZÉS

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha pedig bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!