DIGITÁLIS MARKETING KÉPZÉS

marketinges szakembereknek és cégvezetőknek

JELENTKEZEM

Időtartam

2018. március 9-től

10 képzési alkalom

5 péntek d.u. (13.30-18.15) és 5 szombat (9.30-15.00)

Részvételi díj

350.000 Ft+Áfa

Magánszemély és céges befizetés esetén egyaránt egy összegben fizetendő.

Csoportlétszám

min. 12 – max. 18 fő

A fenti létszámkorlát a személyre szabott képzési program feltétele.

Helyszín

Central Médiacsoport székháza

1037 Budapest,   Montevideo u. 9.

A képzés keretén belül

Megtudhatod

milyen digitális marketingeszközöket érdemes ma használni és hogyan költsd el a leghatékonyabban a marketing-büdzsédet: hogyan tervezd meg és ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát, s hogyan értelmezd az ügynökség vagy partner ajánlatát.

s

Körüljárjuk

milyen eszközeink vannak a kampányaink mérésére (Gemius, Google Analytics, Adverticum stb.) és ezeket hogyan kell jól értelmezni.

Megmutatjuk

ráadásul gyakorlati workshop keretében a Google Analytics, a Google Adwords és a Facebook Adverts manager működését, és átgondoljuk együtt a saját weboldal, a Facebook page és az Instagram fiókok marketingszempontú hasznát.

Alaposan átvesszük

a Facebookon való megjelenéssekkel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket, gyakorlati példákkal és esettanulmányokkal.

Megtudhatod

hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, honnan szerezd meg és hogyan kommunikálj pl. a közösségi médián keresztül, s mikor jó a natív hirdetés.

Elmondjuk

hogyan kerülhetünk a Google találati listájának élére, milyen tartalmat szeret a Google és milyet a felhasználó, mit kell tudnia a weboldalunknak technológiailag, s végül milyen SEO eszközökkel ellenőrizhetjük weboldalunk teljesítményét.

Bemutatjuk

a digitális hirdetési piac egyik legdinamikusabban növekvő ágát: az automatizált vásárlást, programmatic megoldásokat.

JELENTKEZÉS és TOVÁBBI INFORMÁCIÓ

 

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha a képzés részletes programját szeretnéd megkapni vagy bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!

KAPCSOLAT

Miért a Central Médiaakadémiát válaszd?

Mi a digitális tartalommarketinggel kelünk és fekszünk, termékeink sikeréért, a userek eléréséért minden egyes nap meg kell dolgoznunk. Ismerjük és naponta használjuk a Google, Facebook organikus és fizetett lehetőségeit, tudjuk, mi érdekli a usereket és hogyan lehet őket megismerni és megszólítani a digitális térben. A képzést azért hoztuk létre, hogy mindezt átadjuk Neked.

ELŐADÓINK és TÉMÁIK

Molnár Zsuzsanna

Central Médiacsoport, portfólió-igazgató

Az online marketing alapvető eszköztára: főbb hirdetési csatornák és jellemzőik

Pácsonyi Daniella

Central Médiacsoport, NLCafé főszerkesztő

Megváltozott tartalomfogyasztási szokások – Kihívások az online marketingben

Szabó György

Central Médiacsoport, Big Data csoport, SEO szakértő

SEO a gyakorlatban: a jó tartalom Google-szemmel

(gyakorlati workshoppal)

Szépvölgyi Tamás

Sanoma, Nemzetközi Mobilfejlesztési Központ Igazgató

Mobil tartalomfejlesztés és –menedzsment

Rusvai Richárd

CM Sales, online értékékesítési vezető

Online és mobil hirdetések: a banneren innen is túl

Klausz Melinda

közösségi-media.com, CEO

Facebook hirdetések: hogyan csináljuk hatékonyan?

(gyakorlati workshoppal)

Hampuk Richárd

Person Communications, CEO

Content marketing a Facebookon

(gyakorlati workshoppal)

Lakatos Tibor

Mito, tanácsadó

Saját weblap, az elsődleges tartalom

Kemerle Regina

OMD, Account director

Online médiatervezés

Molnár Dániel

Google Adwords PPC specialista

Minden, amit a Google Adwords hirdetésekről tudni érdemes

(gyakorlati workshoppal)

Zsoldos Dániel

Central Médiacsoport, Google Analytics szakértő

Az eszköz, amivel minden online kampányt mérünk

(gyakorlati workshoppal)

Sasvári Gabriella

piackutató

A fogyasztói attitűdök megismerése a digitális térben

Jenei Péter

szepsegbolt.hu, egeszsegbolt.hu, olcsobbat.hu, CEO

Hogyan menedzseljünk webshopot?

Száler György

Central Médiacsoport, email és adatbázis marketingvezető

Az e-mail marketing új trendjei

Bálint Barnabás

CM Sales, programmatic szakértő

Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek

László Viktória

Central Médiacsoport, Youtube és vlogger specialista 

Az Y és Z generáció tartalomfogyasztása

KURZUSRÉSZTVEVŐINK

MONDTÁK RÓLUNK

AKIK MÁR MINKET VÁLASZTOTTAK

A képzés időzítése

2018. március 9. – május 5. között 

összesen 10 alkalommal,    5 péntek délután (13.30-18.15) és 5 szombati napon (9.30-15.00)

A képzési alkalmak tervezett időpontjai:

2018. március 9., 10., 23., 24., április 6., 7., 20., 21., május 4., 5.

A képzés a résztvevők saját szakmai projektjén alapuló vizsgamunka kidolgozásával zárul.

A projektmunkákat a kurzusvezető írásban értékeli a kurzus végén.

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

Képzésünket a Central Médiacsoport budapesti székházában tartjuk.

A KÉPZÉS KURZUSVEZETŐJE

Szabó György

Több mint 13 éve dolgozik online területen (> hu.linkedin.com/in/szabogyorgy).

Jelenleg a Central Médiacsoport Big Data csapatában a Central teljes termék-portfoliójának Google keresési forgalmáért felelős.

“Bár stabil tudásbázissal érkeztem 4 évvel ezelőtt a céghez, SEO területre, de a Centralnál szerzett szakmai tapasztalatok messze felülmúlták minden várakozásomat. A Central vállalati kultúrája szabad teret és egyben tevékeny támogatást is nyújt a szakmailag fejlődni akaró munkatársaknak. Ebbe a pezsgő, rendkívül gyakorlatias szellemi műhelybe kapnak betekintést a képzés résztvevői. Sőt! Nem csak betekintést, hanem bebocsáttatást is, hiszen személyesen találkozhatnak, gondolkodhatnak, vitázhatnak a digitális szakma legjobb szakembereivel.

Biztos vagyok benne, hogy a képzésen résztvevők olyan masszív tudásanyagot kapnak előadóinktól, amely nagyban hozzájárul személyes karrierjükhöz.”

JELENTKEZÉS

Jelentkezésedet a cma@centralmediacsoport.hu címre küldheted.

Kérjük, mellékeld szakmai önéletrajzodat vagy linkedin profilodat, és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.

Ha pedig bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk!

KAPCSOLAT