Érdekel a divat varázslatos világa? Szeretnéd kialakítani saját egyéni stílusodat? Kíváncsi vagy, mit jelent valójában a divatújságírás és a stylist munka?
Tanfolyamunkat mindazoknak ajánljuk, akiket érdekel a divat, a stílus és a trend.

A képzés menete:
Kisebb csoportokban dolgozunk, ahol eleinte elméleti tudással vértezzük fel a hallgatókat, később megfordulunk műteremben, show room-okban, találkozunk a divatipar különböző képviselőivel.
Lehetőség szerint részt veszünk a Central Médiacsoport női portfóliója számára aktuálisan készülő divatanyagok/címlapok fotózásán is. Végül pedig a sminkelés alapjaival ismertetjük meg a hallgatókat, amelyhez gyakorlati útmutatót is ad sminkmesterünk.

Időtartam:
2016. március 22-től, 10 héten át, keddenként 17-21 h között
A tanfolyam óraszáma: 10×4, összesen 40 óra elmélet és gyakorlat.

Tematika:

A stylist bibliája a Trend.

  • Kiderítjük, hogyan „készül” a divat, kik mozgatják a háttérből a szálakat
  • Mi a trend, honnan tájékozódjunk róluk, , hogyan „olvassuk” őket a gyakorlati feladatokhoz felkészülünk az aktuális trendből.
  • A stylist munkájához nélkülözhetetlen, hogy…

  • jól bánjon a színekkel, ebben színszakértő lesz a segítségünkre.
  • ismerje az anyagokat, azok nevét, karakterét, felhasználhatóságukat, kombinálhatóságukat.
  • a női tipikus alkatokat, a mérettáblázatokat, az alap szabászati vonalakat, és mindezek ismeretében megtanuljon „csalni”, azaz a szemet becsapni, ha szükség van egy kis alakkorrekcióra.
  • A stylist nem magányos farkas, társszakmákkal dolgozik együtt!

  • Megismerkedünk a fodrász, a sminkes, a fotós,a modellügynökség, a képszerkesztő és a tördelő munkájával (egy egy képviselőjével).
  • Megtudjuk: mit várnak el egy stylisttól…
  • …és te mit várhatsz el tőlük, hogyan dolgozzatok együtt a tökéletes eredmény érdekében.
  • A stylist megrendelésre dolgozik. Mit kell tudnod, ha…

  • a megrendelőd a TV vagy egy reklámügynökség.
  • a megrendelőd egy női lap, például a Marie Claire, a Nők Lapja vagy a Meglepetés magazin. Miben különbözik a lapok koncepciója, hogyan készülj címlapra, vagy divatanyagra.
  • a megrendelőd egy divatbemutatót szeretne szervezni.
  • a megrendelőd magánszemély (híres ember, vagy civil), hogyan kommunikálj vele, hogyan ismerheted meg a legjobban, hogyan fogadtathatod el az ötleteidet.
  • A divat egy örökké forgó óriáskerék, bizonyos stílusok újra és újra felbukkannak. A divattörténeti ismeretek nélkülözhetetlenek!

  • A jó stylist álmából felébresztve fújja az 50-es,60-as, 70-es, 80-as és 90-es évtizedek stílusjegyeit.
  • Nem jön zavarba, ha egy reklámhoz, filmhez kell „korhű” ruhákat találnia például egy turkálóban, és nem jön zavarba, ha egy adott évtized stílusjegyeit kell adaptálnia a mai kor elvárásaihoz.
  • A stylist bármikor felismeri a szakma nagyjainak kézjegyét.

  • Megismerkedünk nagy divatházak tervezőinek stílusával, megtanuljuk. mitől egyediek, hogy idővel Te is kialakíthasd a magad egyéni stílusát.
  • Megismerkedünk hazai tervezőkkel, hogy tudd, kihez fordulj, ha valami egyedire van szükséged.
  • Az elmélet mit sem ér gyakorlat nélkül!

  • Részt veszünk női magazinok fotózásán, illetve utolsó foglalkozásaink egyike a kiadó műtermében lesz, ahol a gyakorlatban is kipróbáljuk, amit addig tanultunk.

Tandíj:
A tanfolyam teljes díja: 100.000 Ft+Áfa, azaz összesen 127.000 Ft.

Jelentkezés:
Önéletrajzzal és rövid motivációs levéllel a cma@centralmediacsoport.hu címen.

További információk:
Benkő Judit vartus@t-online.hu

Hallgatónk ajánlása:
Fehér Andrea:
„Örülök, hogy részt vettem a kurzuson, piacképes és gyakorlati tapasztalatra tettem szert. A stylist szakma rejtelmeit kerestem, de barátokra, kollégákra és mentorokra is találtam.”