digitális médiáról, content marketingről és online piaci trendekről

A képzést azoknak a marketing területen dolgozó szakembereknek ajánljuk, akik szeretnék az online kommunikáció területét átlátni, és ismereteiket naprakész, gyakorlati tudással is bővíteni.
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerhessék az online és mobil kommunikáció eszköztárát, s ezen kívül a hatékony tartalommarketing módjait.

2016. tavaszi kurzusunkon résztvevő marketing szakemberek ajánlásai:

Mit fogsz itt megtanulni?
Megismerheted a legfontosabb online fogyasztói trendeket: hogyan keres információt, hogyan dönt, mire kíváncsi a fogyasztó a digitális korban.

Megtudhatod, milyen digitális marketingeszközöket érdemes ma használni és hogyan költsd el a leghatékonyabban a marketingbüdzsédet: hogyan tervezd meg és ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát.

Konkrét példákon és eredményeken keresztül megmutatjuk a Google Analytics, a Google Adwords és a Facebook Adverts manager működését, a natív hirdetések és az online hirdetések hatékonyságát, valamint átgondoljuk együtt a saját weboldal, a Facebook page és az Instagram fiókok marketingszempontú hasznát.

Megmutatjuk, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, honnan szerezd meg és hogyan kommunikálj a közösségi médián keresztül.

Tematika

Digitális média körkép

  • Online trendek, digitális tartalomdisztribúció
    Dr. Fehér Katalin, tudományos főmunkatárs, BGE Kutatóközpont
  • Megváltozott tartalomfogyasztási szokások
    Pácsonyi Daniella, főszerkesztő, NL Café, Central Médiacsoport
  • Kiszámítható-e a fogyasztók magatartása?
    Dr. Szűcs Krisztián, egyetemi adjunktus, Dékánhelyettes, Pécsiközgáz
  • Online marketing eszközök és megoldások

    • Az online médiatervezés alapjai: hatékonyság és megtérülés
      Nyírő Nóra, account director, OMD Hungary
    • Online vs. Televízió: A digitalizáció hatása a TV piacon
      Vernyik Imre, stratégiai igazgató, 1080p
    • Google Analytics alapok (elmélet+gyakorlat)
      Zsoldos Dániel, Big Data csoportvezető, Central Médiacsoport
    • Google Adwords kampányok (elmélet+gyakorlat)
      Molnár Dániel, PPC specialista
    • Közösségi kommunikáció: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram
    • Facebook hirdetések: hogyan csináljuk hatékonyan?
      Forgács Mariann, ügyvezető igazgató, Be Social
    • Online display hirdetések: a banneren innen és túl
      Rusvai Richárd, digitális értékesítési vezető, Central Médiacsoport
    • Mobil hirdetések
      Kercsó Péter, mobilmédia hirdetési vezető, Central Médiacsoport
    • E-mail marketing
      H.Nagy Fanni, email és adatbázis marketingvezető, Central Médiacsoport
    • Hogyan menedzseljünk webshopot?
      Jenei Péter, ügyvezető, olcsobbat.hu

    Tartalommarketing a gyakorlatban

    • Saját weblap, az elsődleges tartalom
      Szandi Gergő, account director és Lakatos Tibor, tanácsadó, Mito
    • SEO a gyakorlatban: a jó tartalom Google-szemmel
      Szabó György, SEO specialista, Central Médiacsoport
    • Tartalommarketing az online és mobil térben, és a közösségi médiában
      Molnár Zsuzsanna, portfólió-igazgató, Central Médiacsoport
    • Native hirdetések
      Pácsonyi Daniella, főszerkesztő, NL Café, Central Médiacsoport
    • Mobil tartalomfejlesztés és -menedzsment
      Szépvölgyi Tamás, Nemzetközi Mobilfejlesztési Központ Igazgató, Sanoma
    • Youtube-sztárok, Instagram-celebek, az ismertség mint tartalommarketing-stratégiai eszköz
      Dr. Glózer Rita, egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem

    A képzés a résztvevők saját szakmai projektjén alapuló vizsgamunka kidolgozásával zárul.

    Időtartam
    2017. március 10. – május 24. között: összesen 10 alkalom
    kéthetente péntek délután (13.30-18.15 között) és szombaton (9.30-15.00 között)

    A képzési alkalmakat az alábbi időpontokban tartjuk:
    2017. március 10-11., március 24-25.,
    április 7-8., április 21-22., május 5-6.

    2017. május 14-ig: projektmunka leadás
    2017. május 24.: záró alkalom

    A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

    Tandíj
    A digitális marketing képzésen való részvételi díj: 350.000 Ft+Áfa / fő

    Három vagy több fős csoport jelentkezése esetén 10% csoportos kedvezményt,
    a Pécsiközgázon végzett jelentkezőknek szintén 10% kedvezményt biztosítunk.

    Ha csoportos ajánlatunkat szeretnéd igénybe venni, kérjük írj a cma@centralmediacsoport.hu címre!

    Az egyes kedvezmények nem összevonhatóak!

    Helyszín
    A Central Médiacsoport székháza: 1037 Budapest, Montevideo u. 9.

    További információ
    Ha további információra van szükséged, fordulj Turopoli Eszter CMA igazgatóhoz az eszter.turopoli@centralmediacsoport.hu e-mail címen.