A Central Médiaakadémia és a Pécsiközgáz közös kurzusa
digitális médiáról, content marketingről és online piaci trendekről.

A képzést azoknak a marketing területen dolgozó szakembereknek ajánljuk, akik szeretnék az online és a mobil kommunikáció területét teljes körűen átlátni, valamint szeretnék ismereteiket naprakész, gyakorlati tudással is bővíteni.
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerhessék az online és mobil kommunikáció eszköztárát, s ezen kívül a hatékony tartalommarketing módjait.
Mindezt koncentrált idő alatt, a piac legjobb gyakorló szakembereitől.

2016. tavaszi kurzusunkon résztvevő marketing szakemberek ajánlásai:

Mit tudsz itt megtanulni?
Megismerheted a legfontosabb online fogyasztói trendeket: hogyan keres információt, hogyan dönt, mire kíváncsi és mi untatja a fogyasztót a digitális korban.

Megtudhatod, milyen digitális marketingeszközöket érdemes ma használni és hogyan költsd el a leghatékonyabban a marketingbüdzsédet: hogyan tervezd meg és ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát.

Konkrét példákon és eredményeken keresztül megmutatjuk a Google Analytics, a Google Adwords és a Facebook Adverts manager működését, a natív hirdetések és az online hirdetések hatékonyságát, valamint átgondoljuk együtt a saját weboldal, a Facebook page és az Instagram fiókok marketingszempontú hasznát.

Megmutatjuk, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, honnan szerezd meg és hogyan kommunikálj a közösségi médián keresztül.

Tematika

Digitális média körkép

  • Online trendek, digitális tartalomdisztribúció
    Dr. Fehér Katalin, tudományos főmunkatárs, BGE Kutatóközpont
  • Megváltozott tartalomfogyasztási szokások
    Pácsonyi Daniella, főszerkesztő, NL Café, Central Médiacsoport
  • Kiszámítható-e a fogyasztók magatartása?
    Dr. Szűcs Krisztián, egyetemi adjunktus, Dékánhelyettes, Pécsiközgáz
  • Broadcast Yourself! Vlogok, trendek, fogyasztás
    Dr. Glózer Rita, egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem

Online marketing eszközök és megoldások

  • Az online médiatervezés alapjai: hatékonyság és megtérülés
    Nyírő Nóra, account director, OMD Hungary
  • Online vs. Televízió: A digitalizáció hatása a TV piacon
    Vernyik Imre, stratégiai igazgató, 1080p
  • Google Analytics alapok (elmélet+gyakorlat)
    Zsoldos Dániel, Big Data csoportvezető, Central Médiacsoport
  • Google Adwords kampányok (elmélet+gyakorlat)
    Molnár Dániel, PPC specialista
  • Közösségi kommunikáció: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram
  • Facebook hirdetések: hogyan csináljuk hatékonyan?
    Forgács Mariann, ügyvezető igazgató, Be Social
  • Online display hirdetések: a banneren innen és túl
    Rusvai Richárd, digitális értékesítési vezető, Central Médiacsoport
  • Mobil hirdetések
    Kercsó Péter, mobilmédia hirdetési vezető, Central Médiacsoport
  • Programmatic megoldások
    Vándor Attila, CEO, HOPPex
  • E-mail marketing
    H.Nagy Fanni, email és adatbázis marketingvezető, Central Médiacsoport
  • Hogyan menedzseljünk webshopot?
    Jenei Péter, ügyvezető, olcsobbat.hu
  • Startup marketing
    Dr. Lányi Beatrix, egyetemi adjunktus, Pécsiközgáz

Tartalommarketing a gyakorlatban

  • Saját weblap, az elsődleges tartalom
    Szandi Gergő, account director és Lakatos Tibor, tanácsadó, Mito
  • SEO a gyakorlatban: a jó tartalom Google-szemmel
    Szabó György, SEO specialista, Central Médiacsoport
  • Tartalommarketing az online és mobil térben, és a közösségi médiában
    Molnár Zsuzsanna, portfólió-igazgató, Central Médiacsoport
  • Native hirdetések
    Pácsonyi Daniella, főszerkesztő, NL Café, Central Médiacsoport
  • Mobil tartalomfejlesztés és -menedzsment: applikáció vs. responsive site
    Szépvölgyi Tamás, Nemzetközi Mobilfejlesztési Központ Igazgató, Sanoma
  • Youtube-sztárok, Instagram-celebek, az ismertség mint tartalommarketing-stratégiai eszköz
    Dr. Guld Ádám, egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem
  • Word-of-mouth: a szájreklám
    Nagy Ákos, egyetemi tanársegéd, Pécsiközgáz

A képzés a résztvevők saját szakmai projektjén alapuló vizsgamunka kidolgozásával zárul.

Időtartam
2016. október 7. – december 9. között: 11 alkalom
8 péntek délután és 3 szombat

A képzési alkalmakat az alábbi időpontokban tartjuk:
2016. október 7., 14., 15., 21., 28.,
2016. november 4., 5., 11., 18., 25., 26.,
2016. december 9-ig: projektmunka leadás
2016. december 19.: záró alkalom

Péntekenként 13.30 és 18.15 között,
Szombatonként 10.00 és 15.00 között.

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

Tandíj
A digitális marketing képzésen való részvételi díj: 350.000 Ft+Áfa / fő

Három vagy több fős csoport jelentkezése esetén 10% csoportos kedvezményt,
a Pécsiközgázon végzett jelentkezőknek szintén 10% kedvezményt biztosítunk.

Ha csoportos ajánlatunkat szeretnéd igénybe venni, kérjük írj a cma@centralmediacsoport.hu címre!

Az egyes kedvezmények nem összevonhatóak!

Helyszín
A Central Médiacsoport székháza: 1037 Budapest, Montevideo u. 9.

További információ
Ha további információra van szükséged, fordulj Turopoli Eszter CMA igazgatóhoz az eszter.turopoli@centralmediacsoport.hu e-mail címen.

Jelentkezés
Jelentkezésedhez kérjük mellékeld önéletrajzodat és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.