digitális médiáról, content marketingről és online piaci trendekről

A képzést azoknak a marketing területen dolgozó szakembereknek ajánljuk, akik szeretnék az online kommunikáció területét átlátni, és emellett ismereteiket naprakész, gyakorlati tudással is bővíteni.
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerhessék az online és mobil kommunikáció eszköztárát, s ezen kívül a hatékony tartalommarketing módjait. A kurzus gyakorlatorientált workshopokat is tartalmaz.

Kurzusrésztvevőink ajánlásai:

Mit fogsz itt megtanulni?
Megismerheted a legfontosabb online fogyasztói trendeket: hogyan keres információt, hogyan dönt, mire kíváncsi a fogyasztó a digitális korban.

Megtudhatod, milyen digitális marketingeszközöket érdemes ma használni és hogyan költsd el a leghatékonyabban a marketingbüdzsédet: hogyan tervezd meg és ellenőrizd a kampányaid hatékonyságát.

Konkrét példákon és eredményeken keresztül megmutatjuk a Google Analytics, a Google Adwords és a Facebook Adverts manager működését, a natív hirdetések és az online hirdetések hatékonyságát, valamint átgondoljuk együtt a saját weboldal, a Facebook page és az Instagram fiókok marketingszempontú hasznát.

Megmutatjuk, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, honnan szerezd meg és hogyan kommunikálj a közösségi médián keresztül.

Tematika

Digitális média körkép

  • Az online marketing alapjai: honnan – hová tartunk
    Molnár Zsuzsanna, portfólió igazgató, Central Médiacsoport
  • Megváltozott tartalomfogyasztási szokások
    Pácsonyi Daniella, főszerkesztő, NL Café, Central Médiacsoport
  • Az Y és Z generáció tartalomfogyasztása: vloggereken, youtubereken át
    László Viktória, Youtube specialista, Special Effects
  • Online piackutatás, a fogyasztók megismerése a digitális térben
    Sasvári Gabriella, piackutató

Online marketing eszközök és megoldások

  • Az online médiatervezés alapjai: hatékonyság és megtérülés
    Nyírő Nóra, account director, OMD Hungary
  • Online vs. Televízió: A digitalizáció hatása a TV piacon
    Vernyik Imre, stratégiai igazgató, 1080p
  • Google Analytics alapok (elmélet+gyakorlat)
    Zsoldos Dániel, Big Data csoportvezető, Central Médiacsoport
  • Google Adwords kampányok (elmélet+gyakorlat)
    Molnár Dániel, PPC specialista
  • Facebook hirdetések: hogyan csináljuk hatékonyan?
    Klausz Melinda, ügyvezető igazgató, kozossegi-media.com
  • Online display hirdetések: a banneren innen és túl
  • Mobil hirdetések
    Rusvai Richárd, digitális értékesítési vezető, Central Médiacsoport
  • E-mail marketing
    Száler György, email és adatbázis marketingvezető, Central Médiacsoport
  • Hogyan menedzseljünk webshopot?
    Jenei Péter, ügyvezető, olcsobbat.hu
  • Automatizált hirdetésértékesítési rendszerek, programmatic megoldások
    Bálint Barnabás, programmatic szakértő, Central Médiacsoport

Tartalommarketing a gyakorlatban

  • Saját weblap, az elsődleges tartalom
    Szandi Gergő, account director és Lakatos Tibor, tanácsadó, Mito
  • SEO a gyakorlatban: a jó tartalom Google-szemmel
    Szabó György, SEO specialista, Central Médiacsoport
  • Tartalommarketing az online és mobil térben, és a közösségi médiában
    Bukodi-Staller Bernadett, digitális hirdetési tanácsadó, Central Médiacsoport
  • Közösségi kommunikáció: Content marketing a Facebook-on
    Kiss Kata, account director, Person Communications
  • Native hirdetések
    Rusvai Richárd, digitális értékesítési vezető, Central Médiacsoport
  • Mobil tartalomfejlesztés és -menedzsment
    Szépvölgyi Tamás, Nemzetközi Mobilfejlesztési Központ Igazgató, Sanoma

A képzés a résztvevők saját szakmai projektjén alapuló vizsgamunka kidolgozásával zárul.

Időtartam
2017. október 13. – december 20. között: összesen 10 alkalom
kéthetente péntek délután (13.30-18.15 között) és szombaton (9.30-15.00 között)

A képzési alkalmak tervezett időpontjai:
2017. október 13-14., október 27-28., november 10-11.,
november 24-25., december 8-9.

2017. december 15-ig: projektmunka leadás
2017. december 20.: projektmunkák értékelése

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

Tandíj
A digitális marketing képzésen való részvételi díj: 350.000 Ft+Áfa / fő

Három vagy több fős csoport jelentkezése esetén 10% csoportos kedvezményt biztosítunk.

Ha csoportos ajánlatunkat szeretnéd igénybe venni, kérjük írj a cma@centralmediacsoport.hu címre!

Helyszín
A Central Médiacsoport székháza: 1037 Budapest, Montevideo u. 9.

További információ
Ha további információra van szükséged, fordulj Turopoli Eszter CMA igazgatóhoz az eszter.turopoli@centralmediacsoport.hu e-mail címen.