A Central Médiaakadémia és a Pécsiközgáz közös kurzusa
digitális médiáról, content marketingről és aktuális piaci trendekről.

A marketingben hatalmas változások zajlanak, az online média teljesen átvette a vezető szerepet. Óriási szükség van olyan szakemberekre, akik eligazodnak a folyamatosan változó digitális világban. Ugyanakkor megnőtt a jelentősége a content marketingnek: az online média kezelhetetlen információdömpingjében csak jó tartalommal lehet kitűnni.

Kinek ajánljuk?
A képzést azoknak a marketing területen mozgó szakembereknek ajánljuk, akik szeretnék átlátni a digitális marketingben lévő lehetőségeket, valamint szeretnének az online kommunikáció területéről egy átfogó képet kapni, s emellett ismereteiket naprakész, gyakorlati tudással is bővíteni.

Mit fogsz megtanulni?
Megismerheted a legfontosabb fogyasztói trendeket: hogyan keres információt, hogyan dönt, mire kíváncsi és mi untatja a fogyasztót a digitális korban.

Megtanulhatod, hogyan költsd el a leghatékonyabban a marketingbüdzsédet: hogyan tervezd meg és ellenőrizd a kampányaid hatékonyság át, milyen digitális marketingeszközöket használj és hogyan.

Megtudhatod, hogyan érheted el a céljaidat jó tartalom segítségével: milyen a jó tartalom, honnan szerezd meg és hogyan kommunikálj a közösségi médián keresztül.

Tematika

I.Modul: Digitális és fogyasztói trendek

  • A Nők Lapja 66 év után is piacvezető hetilap. Hogyan lehet még mindig sikeres a digitális korban?
    Vékási Andrea, főszerkesztő, Nők Lapja
  • Megváltozott tartalomfogyasztási szokások a Nők Lapja Café példáján
    Pácsonyi Daniella, főszerkesztő, nlcafé
  • Kiszámítható-e a fogyasztók magatartása?
    Dr. Szűcs Krisztián, egyetemi adjunktus, Dékánhelyettes, Pécsiközgáz
  • Online trendek, digitális tartalomdisztribúció
    Dr. Fehér Katalin, tudományos főmunkatárs, BGE Kutatóközpont; társalapító, Digital Identity Agency
  • Broadcast Yourself! Vlogok, trendek, fogyasztás
    Dr. Glózer Rita, egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem

II.Modul: Digitális média körkép és digitális marketing

  • Marketingpénzügyek
    Dr. Rácz-Putzer Petra, egyetemi tanársegéd, Pécsiközgáz
  • A médiatervezés alapjai: hatékonyság és megtérülés
    Gizella Andrea, key account director, Mediacom
  • Az online marketing alapjai
    Varga Diána, marketingmenedzser, Central Médiacsoport
  • A print ereje online szemszögből
    Lipták Tímea, üzletág-igazgató, Central Médiacsoport
  • Televízió: megkerülhetetlen vagy helyettesíthető?
    Vernyik Imre, stratégiai igazgató, 1080p
  • Online display hirdetések: a banneren innen is túl
    Rusvai Richárd, digitális értékesítési vezető, Central Médiacsoport
  • Mobil hirdetések
    Kercsó Péter, mobilmédia hirdetési vezető, Central Médiacsoport
  • Facebook hirdetések: hogyan csináljuk hatékonyan?
    Naszály Ferenc, digitális üzletág vezető, Kraftwork
  • Startup marketing
    Dr. Lányi Beatrix, egyetemi adjunktus, Pécsiközgáz
  • Google Adwords kampányok
    Molnár Dániel, PPC specialista
  • E-mail marketing
    H.Nagy Fanni, email és adatbázis marketingvezető, Central Médiacsoport
  • Hogyan menedzseljünk webshopot?
    Jenei Péter, ügyvezető, olcsobbat.hu

III.Modul: Tartalommarketing: áldás vagy átok?

  • A márkák világa: Értelem és érzelem
    Gerdesics Viktória, Pécsiközgáz
  • Saját weblap, az elsődleges tartalom
    Keszte Dóra, partner, Core Digital
  • Mobil tartalomfejlesztés és tartalommenedzsment: applikáció vs. responsive site
    Kisszékelyi Veronika, marketingmenedzser, Central Médiacsoport
  • Content marketing a közösségi médiában
    Széchy-Baráth Adrienn, marketingmenedzser, Central Médiacsoport
  • SEO a gyakorlatban: a jó tartalom Google-szemmel
    Szabó György, SEO specialista, Central Médiacsoport
  • Word-of-mouth: a szájreklám
    Nagy Ákos, egyetemi tanársegéd, Pécsiközgáz
  • Milyen a jó reklám: reklámtörvény, etika
    Tóth Ildikó, reklámszabályozási szakértő, Central Médiacsoport
  • Native hirdetések
    Rusvai Richárd, digitális értékesítési vezető, Central Médiacsoport
  • Közösségek, társadalmi kapcsolati hálók az online térben
    Dr. Pavluska Valéria, egyetemi docens, Pécsiközgáz

A képzés időtartama

2016. március 18. – május 31.  (72 óra + projektfeladat)

A képzési alkalmak

Kéthetente pénteken 15.30 és 18.45, valamint szombaton 9.00 és 16.00 között.

2016. március 18-19,

2016. április 1-2, 15-16, 29-30,

2016. május 6-7, 20-21.

2016. május 21-31 között konzultációs lehetőség és projektfeladat kidolgozása.

A képzés sikeres résztvevői Central Médiaakadémia által kiállított Oklevelet kapnak.

Tandíj
A tavaszi képzésünk kedvezményes bevezető ára: 254.000 Ft
Az őszi képzésünkre early bird jelentkezéseket fogadunk.

A képzés helyszíne
A Central Médiacsoport székháza: 1037 Budapest, Montevideo u. 9.

További információk
Ha további információra van szükséged, fordulj Turopoli Eszter CMA igazgatóhoz az eszter.turopoli@centralmediacsoport.hu e-mail címen.

Jelentkezés
Jelentkezésedhez kérjük mellékeld önéletrajzodat és pár mondatban foglald össze, hogy mit vársz a képzéstől.
A jelentkezésed után néhány napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.